Accepterad TrashyOT | Ban överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrashyOT

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971791738/

Ditt Hex-ID: 11000014898e6b2

Vad är din discord tagg? Traaay#0861

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen lallade jag fast en jag blev random misshanlad av någon grabb sen kommer jag upp från marken och försvarar mig själv då skriver grabben report "blir rdmad" fast det var han som, försökte döda mig :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på Fivem o skulle köra unive sen spawna båda jag torget och möter upp min vän sen går jag till torget garaget där möter jag upp 2 grabbar snackar lite med ena grabben sen kommer en grabb med ap mask på troget som börjar vara allmänt otrevlig sen så slår han ner mig och börjar mata sparkar på mig helt utan andeldning hade inte ens varit uppkäfig emot han eller något han bara random börjar slå ner mig. Sen efter tag kommer jag upp på bena och självklart slår tillbaka "sjävförsvar" slår ner han sparkar han 2 gånger när han ligger ner så han inte ska ta sig upp sedan springer jag iväg blir bannad för lall på troget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte riktigt jag borde få skit för detta då han började slå mig samt det med "lall" ser inget lalligt med att jag slår tillbaka efter jag nyss har blvit grovt misshandlad på troget. du som läser denna överklagan tänk dig själv kommer nån random grabb upp till dig på stan o börjar matta dig med slag utan andeldning kommer inte du försvara dig sjäv? sjävklart man försvarar sig själv. tycker inte riktigt jag borde få ban för detta iallafall inte 1 dag ban tycker det är lite förgrovt för det jag gjorde men förstår att det kanske såg lite lalligt ut eftersom jag såg moezz pov från det hela och såg att han bara kom när jag slog han men jag lovar så var inte det hela. Nästa gång något liknande dethär händer så kommer jag inte slå tillbaka utom klippa o hoppa support eller dra en /report blir rmad. Tror bara moezz kom i fel tillfälle. Förlåt vill verkligen blio unbannad o spela mer idag lovar kmr inte slås mer på troget

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för pwg en gång då jag inte rpade på mina skador o bara fullständigt sket i de men jag har lärt mig av mina misstag o läst på reglerna o blivit en mycket bättre rpare allmänt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat dragit 1 /report eller hoppat support på han men blev lite lack eftersom tycker inte det var rätt av han att bara gå upp till mig o misshandla mig sådär så jag ville slå tillbaka. Men ångrar verkligen detta nu i efterhand och kommer ta lärdom av denna ban o göra /report.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig mer slås på torget för det ser lalligt och dåligt utt för serven. Men dock var det han som börja men ska inte syklla på det. Om ni unbannar mig kommer jag verkligen ta lärdom och hoppa support och reporta istället för slå tillbaka o göra samma dumhet som han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

du som ser denna snälla unbanna mig ber om ursäkt kommer aldrig slå mer på torget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka