Nekad TrashyOT | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrashyOT

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971791738/

Ditt Hex-ID: 11000013c4aa97a

Vad är din discord tagg? Trashy#4771

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 10dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte detta är en falsk ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde runt i våra nya bilar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och mina kompis hade varit och köpt våra nya bilar. Efter det åkte vi runt i staden. Sedan åkte vi mot ett stopp ljus som lyste grönt vilket innebär att vi får åka utan att behöva stanna. När vi var ungefär 15m ifrån stoppljuset så springer det ut två killar mitt i vägen, Jag försöker bromsa in men jag hann inte och då slutade med att jag råkade köra på honom och fick 10 dagars ban. Därför tycker jag att det är en felaktig ban efter som att det var grönt och han sprang ut mitt fram för mig, och jag försökte verkligen stanna men hann ej.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat på denna server i cirka en vecka, och har aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag tycker inte jag hade kunnat göra något annorlunda. För jag ropa, tuta och försökte svänga bort och bromsa, och så körde jag i 75km. Jag började till och med slira med bilen och krockade även in i ett träd för att jag försökte svänga bort och bromsa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte riktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka