Accepterad TrashyOT | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrashyOT

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971791738/

Ditt Hex-ID: 11000013c4aa97a

Vad är din discord tagg? TR#3477

Vem var det som bannade dig? Vasse27

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? avstäöngd för pwg 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi krockade och jag inte rpade på skador fast jag gjorde det men min mic var mutad för mamma var inne i rummet men dom andra rpade inte heller dom bara körde iväg och det var inte sån stor krock men fattar varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på unive o körde runt i min bil lite sen blev bannade eftersom min mic var mutad o morsan var inne i rummet medans jag krockade utanför sons huset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var mitt fel och ber verkligen om ursäkt för detta men visste inte riktigt vad jag skulle göra, det är ingen felaktig ban allt var på mig denna gång ber verkligen om ursäkt. Nästa gång detta händer kommer jag rpa oavsätt vad som sker vill verkligen bli unbannad eftersom det ör sista lördagn jag kan spela på ett tag. snälla unbanna kommer verklingen rpa nästa gång och kommer ta stor lärdom av detta misstag

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad för lite så saker som slås på torget o lall o sånt men jag har läst på reglerna och blivit en mycket bättre rpare o sätt till så det inte händer något mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag kunnat gå tillbaka i tiden så hade jag bara rpat på skador o inte mutat men min morsa var inne i rummet o snacka med mig så jag pratade med henne istället för rpa. Men ber verkligem om ursäkt snälla unbana vill verkligen spela

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig muta micen när man är ingame o rpar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka