Nekad TrashyL | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackan11

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971791738/

Ditt Hex-ID: 11000013c4aa97a

Vad är din discord tagg? 444444#9391

Vem var det som bannade dig? RashX

Hur lång tid var din ban? Permanet

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: blbfnx Anledning: streamsnipping + användning av tredjeparts mjukvara Placerad av: RashX ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad då jag gjorde mycket fel och Moddade på unive samt streamsnipade drobz, detta är något som jag ångrar att jag gjort. Och att jag ens fick tanken att göra något sånt här på sveriges bästa rp server är sjukt gör mig ledsen på att tänkta hur dum jag var och att jag ens fick tanken är stört. Varit bannad ett rätt långt tag och tänkt över detta och jag känner otrolig ånger och om jag någon gång skulle få en till chans här på unive skulle jag ta vara på den till 100%. Och tänkt förre innan jag har gjort något för jag gjorde detta dumma för att ha roligt i stunden och nu i efter hand är det inte ens roligt inte ens värt över huvudtaget. samt modmenyn har jag inte kvar för det var något gratis skit som jag ladda ner som fick mig bannad av fiveM också. men om jag får en sista chans så lovar jag att sköta mig och att inte göra mer fel jag lovar er mods och philip att jag ska sköta mig och att inte göra mer fel som ser dåligt ut för servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag gick satte på mod meny, noclippade till drobz och skjöt honom. Detta erkänner jag och står för till 100% men saken är att jag saknar unive för mycket och saknar mina vänner jag brukade spela med. Jag har lärt mig och tänkt över bannen mycket nu i efterhand. Hade jag kunnat göra om så hade jag ALDRIG använt mod meny nui efterhand då de är väldigt onödigt och förstör för servern, jag kommer aldri göra om det och hoppas att jag kan få en andra chans oh bevisa bättre sidor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och bannen är fel men nu i efterhand förstår jag 100% mina fel och ångrar mig dock riktigt mycket, jag ska inte göra om mina misstag och jag vet att jag gjorde fel. Hoppas bara på en andra chans men gör också denna överklagan för att säga förlåt då jag ångrar mina misstag jättemycket. Förlåt till alla På unive men specifikt 320, det har nu gått ett tag och jag vill jättegärna komma tbx och spela med alla mina vänner som jag har här på unive som jag brukade rpa med. Har gjort en massa skit som har fått mig perma bannad tidigare så jag förstår till 100% om jag inte får en till chans man jag vill iallafall försöka och om ni inte tror på mig att jag har förbättrats så fattar jag det. Men jag har tagit ett litet tag innan jag har gjort denna överklagan för tänkt över vad jag har gjort samt tagit en pouse från mitt rpande och vill nu komma tillbaka. Har även lärt mig om jag ska sluta nån gång iframtiden på unive så lämnar jag discorden och slutar spela inte gå in och förstöra för andra spelare på unive... Men jag lovar detta ska inte ske igen vilket jag har sagt en antallgånger i andra överklagor och inte hållt mitt ord men denna gång kan jag svära på allt att inget mer fel kommer komma från min sida och jag vill bevisa det också. Bannen är 110% rättslig och fattar rashX 100% varför han bannar mig. Jag har nu efter ca 60 dagar tänkt över min ban och förstått att det var riktigt dumt att göra men just i stunden så var jag extremt dum och gjorde ett korkat val som också skedde pga grupptryck men dom vännerna som jag spelade med då har jag lämnat nu och jag verkligen förändrats sen dess och det är inget jag bara säger. Jag har ju blockat alla som jag körde med då och brytit kontakten med dom, jag sitter och ångrar mina handlingar varje dag och tönker på unive och saknar att RPA och bara chilla i communityt. Jag ångrar vad jag gjorde och det ska inte upprepas. jag vet nu att det är fel och jag ångrar mig verkligen det jag gjorde och jag vet att det är fel och jag lovar att jag ALDRIG mer ska göra om det. Jag var så dum och gjorde det och det är så sjukt onödigt att anänvda sig utav tredje mjukvaror men just i stunden så var jag helt korkad och gjorde ett dumt val. Förlåt 320 och alla på unive för mina korkade och dumma handlingar som jag begått, jag ska aldrig göra om det och hoppas på en andra chans. Erkänner till 100% att det var jag och att jag laddade ner modmeny men jag ber om ursäkt vet att modmeny är det värsta man kan ha och det största regelbrott typ och jag gjorde bort mig grovt men vill be om ursäkt och försöka komma tillbaka till unive tror dock inte jag kommer få någon ny chans men vill hjärna komma tillbaka och jag kan göra vad som helst för att komma tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. typ powergaming och liknade när jag var ny tilL Unive och inte kunde reglerna men nu har jag blivit bättre på rp allmänt och läst på alla Unive regler och blivit duktig på rp. sen har jag haft några perma banns där folk har skickat in klipps på vad jag har sagt ooc som var väldigt dumt men inte så mycket mer om in game banns. kanske lite halv ooc och sånt när jag var ny till rp osv men minns inte så mycket av mina Unive banns för har varit bannad ett bra tag men skulle gissa på att det är typ powergaming och fearp eller något sånt. Men jag har lärt mig av mina misstag och tänkt över mina banns och insätt att det jag gjort då var fel och att sånna saker aldrig mer kommer ske från mig. Jag har blivit bannad ganska många gånger oftast är det felaktiga och det räckte för mig att hoppa support så löste dom det eller så för länge sen så har jag nog blivit bannad på bar gärning eller vad man säger och då har jag gjort en överklagan den har gått igenom och jag har aldrig blivit rätt aktigt bannad för samma anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag ens fick tanken att ladda ner en skit modmeny bara för att typ flygga runt och döda en streamer är helt otroligt efterblivet och modda är inte ens min grej men det var typ för att jag snacka discord med folk o dom bad mig göra det lite grupp tryck kanske men ska inte skylla på det det är ju jag som kontrollerar min data och vad jag gör men aa det är mitt fel.. hade jag kunnat gå tillbaka i tiden och göra annorlunda så hade jag nog skitit i vad dom sa ochg inte ens gjort det för det är inte första gången jag göra något dumt när jag ska sluta på serven. Men hade jag kunnat ändra på detta så hade jag 100% ändrat och bara lämnat dcn och slutat köra tills jag blev sugen att spela rp igen Hade vunnit mer på det också istället för vara här åter igen och skriva en överklagan när jag vill tillbaka. Men jag vill mest göra detta överklagan för att be om ursäkt till dom jag dödade på streamen och till Philip för att jag sänkte rpn i streamen kan inte sätt bra ut för folk som vill börja spela o kollade på streamen och ser att nån skriker och dödar "stäng av streamen" Förlåt men ja jag ångrar mig jättemycket och jag lovar er att jag aldrig mer kommer göra detta från och med nu kommer aldrig mer det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ALDRIG streamsnipa och speciellt inte förstöra för nån som streamar och har roligt med sinna vänner samt modmeny hade jagh kunnat gå tillbaka så hade jag bara lämnat server på ett normalt sätt när jag blir less på rp men så dum som jag är så går jag in med modmeny och förstör på drobz stream det var inte speccielt smart eller roligt nu i efterhand efter som jag är bannad och förmoglien inte få en till chans eftersom modmeny är det värsta man kan göra och har sätt på andras överklagor som inte fått en till chans. Men jag vill säga förlåt återigen och om jag ens får en chans på unive igen så¨kommer jag verkligen ta vara på den och inte ens göra ett litet regelbrott har tänkt att verkligen ta vara på mina chanser. Vill be om ursäkt till philip. Jag har suttit och verkligen tänkt över bannen dessa 2 månader och vet hur jag ska göra annorlunda i framtiden och jag borde egentligen bara ha lämnat servern om jag var trött på att rpa. Dumt val av mig att göra dessa regelbrott och jag ber jättemycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag

Snälla philip ge mig en chans jag tabbade mig otroligt grovt. jag inser att detta var jätte onördigt och dumt samt jag vill verkligen köra på unive om.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka