Nekad trashfaze | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trashfaze

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? trashfaze2

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter liam johansson, Han har kontakt med sin bror som har bjudit in han att bo med sin bror i unive staden. Liam har varit ut och in på flera familjehem, hvb hem sen han var runt 14 år gammal. Allt började med att han va i ute i helsingborg och då kom några äldre grabbar, Som liam har hart talas om innan dem här tre är kända i Helsingborg för alla möjliga små brott, Men nu kom dem fram till liam och fråga om han och hans två väner han va med ville testa och röka cannabis och nyfiken som liam var och är testa han 2-3 bloss och blev svin hög, Och där började allt sen börja han röka mer och mer men sen en dag kom dem här tre grabbarna fram till Liam igen och fråga om han ville tjäna lite snabba pengar och nyfiken som han va tackar han ja, Då går en av grabbarna fram till Liam och ger han en väska med ett tom ölburk, bensin, tyg bit och en tändare, Liam frågar vad han ska ha detta till och en av dem pekar på en bil som står på en parkering inte så långt ifrån och säger till Liam inatt ska du bränna den bilen du får 3 tusen om du gör det, Efter tre timmar och det blir mörkt tar liam på sig allt svart han har svarta skor en svart huv tröja med märket sailracing och sin svarta haglöfs jacka med sina svarta addidas byxor och sin mask, Liam går utmed en molotov i fickan när han kommer till bilen så krossar han höger framruta, Tänder på tygbiten och kastar in molotoven i bilen, Bilen börjar direkt brinna, Sen medans liam springer där ifrån möts han av en hög smäll som nästan låter som ett pistol skott, Så liam fortsätter springa snabbare men möts av en polis bil i en gång tunnel och får massa frågor, Liam svarar inte på något men sen till slut bryter Liam ihop och säger att han hade tråkigt och gjorde det, Han vet att om han nämner dem tre grabbarna så blir han dödad. Där har vi lite om uppväxten. Liam har som mål i livet att bli mekaniker eller brandman, Och med den inbjudan han fick av sin bror så tänker Liam ny stad nya möjligheter så Liams mål är att bli mekaniker eller brandman, Men sen får man ju se var rpn tar än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med seriösa roleplay scenarion och roliga scenarion, Samt kommer jag också göra det roligt för mot partnern då scenarion inte alltid handlar om att man ska vinna, typ som att vi kör race bara för jag kan köra om han behöver jag inte för han kan vinna en gång

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man roleplayar för dem man möter också att man kan göra saker för att dem ska vinna jag säger absoulut inte att man ska låta dem vinna men att man ska tänka på att det ska bli roligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, vet ej vad jag ska ge exempel på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rpat på många både engelska och svenska fivem servrar, som typ strive, ortenwave, mortal, snö staden, stammen, breking

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har en diagnos som gör det svårt att skriva så har ej kunat skriva så bra!

Senast ändrad:
Nekad
Anledning:
Ge exempel på några av serverns regler

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka