Accepterad Trasan | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trasan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? trasan

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktärs namn är Alvin Olsson och han är 18 år gammal. Alvin valde samhälslinjen i gymnasiet för att studera om samhället och kanske ska ta sig den rätta vägen med att jobba i blåljusverksamhet alltså polis, brandkår och sjukvård. Men under hans tid så har hans också funderat om hans ska bli kriminell, för på filmerna verkar det ju vara enkelt. Inte så svårt tänker Alvin men hans väg är ännu inte tydlig. Hans föräldrar är från Finland men han själv är född i Sverige. När han var 12 så dog hans föräldrar i en flyg olycka hem från sina föräldrar som bodde i USA så han har försökt att komma tillbaka till balans i livet. Han lyckades med den efter två år när han blev 14 och sedan dess har han blivit väldigt seriös och tar saker på alvar. Alvin gillar naturen och har alltid gjort det sen han var liten. Han har starka känslor för kärlek och tror på att alla måste ha respekt för att få det tillbaka. Min karaktärs intressen är att kolla på film, naturen. Skjuta med vapen och ha street racing. Han gillar också att vara med sina vänner och komma på något kul tillsamans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är påhittig och känner att jag kommer kunna dra igång många roliga scenarion. Där jag kommer kunna få med folk för att skapa roliga situationer och många "clip" möjligheter. Jag är också rätt duktig på att komma in i ett redan pågående scenario och kunna bolla med okända personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte "tryharda" utan man ska spela för att om båda parter skall ha kul i ett scenario. Inte bara en själv!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait: Man får inte försöka "baita" polisen till att jaga en. Powergaming: Man kan inte vara med om en skada och sedan springa där ifrån som om det inte ens gör ont. FEARRP: Man skall inte kasta bort sitt liv, man ska vara rädd om det och RP'a efter detta. METAGAMIG. Man får inte använda sig av kunskap som man har fått utanför spelet såsom i discord eller liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare spelat på många olika rp servrar som ex: ortenwave, Fjällen och Velo, Så jag har hyfsat mycket erfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Samarbetsvillig och taggad på att bli en del av erat stora community på Unive!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka