Accepterad Trapstar1312 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trapstar1312

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198929068370/

Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? Trapstar#6446

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2004

Berätta om din karaktär. Frank Persson från Sverige 21 år gammal med lång historik. Frank började sin kriminella bana när han var endast 12 år då han sköt sin pappa pga misshandel mot Franks mamma som pågått hela Franks liv. Franks kriminella bana fortsatte bara där när han va 14 så gick frank och hans mamma på den årliga paraden som va i stan, då Frank fick syn på en man som förföljde dem. Det visade sig vara Brodern till Franks pappa alltså Franks farbror. Frank sköt honom på öppen gata och har jobbat som torped samt drog smugglare genom hela Europa. Frank hade även en bror som han senare fick reda på och det va en tvilling. Dem fick reda på varandra när dem var 18 år och då slog dem samman sig och blev ännu starkare och har nu hand om Hela världens Kokain, heroin samt vapen. Frank är nu efterlyst av Interpool och gömmer sig nånstans på jorden, Folk vet fortfarande än idag inte vart Frank har tagit vägen, men snart så kryper han fram. Frank är en stabil och rolig kille, många olika sidor så beroende på bemötande emot Frank så varierar hans humör ganska stort. Han kan gå från 0-100 samt från 100-0 på bara en sekund. Frank har ett stort intresse för fordon, droger samt vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har rätt till att bli medlem pga mitt extremt stora intresse för rollspel samt så känner jag att jag hade lätt kunnat göra servern till en lite bättre plats genom att befinna mig med olika sorters människor på servern och få blandannat lite nyare RP spelare att kunna lära sig Rpa på ett mycket bättre och roligare sätt. Då jag vet att det finns en stor andel som spelar endast för powergaming regeln med andra ord spelar för att endast vara eller bli bättre än dem andra och det är inte varför jag väljer att spela RP. Endast för att det är något jag tycker om väldigt mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer bidra med Otroligt mycket skratt och postiva vibes runt om i hela staden, jag kommer även bidra med sjukt bra scenarion och sjukt roliga scenarion. Kommer även att kunna bidra med en sjukt rolig karaktär som är sig lite utav sin egna värld. Med andra ord, Skratt, Scenarion, samarbeten och galenskap Inom reglerna såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario Tex att jag inte hela tiden behöver åka ifrån polisen bara pågrund av att jag äger en import eller att jag inte behöver försöka undvika scenarion som inte kanske är lika roligt för mig som att bli rånad, dödad eller fasttagen. du ska helt enkelt kunna spela för att båda ska kunna ha både ett roligt och ett tråkigt scenario :)

Hur hittade du Unive? Vänner, youtube samt streamers

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka