Inaktuell Trapstar1312 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trapstar1312

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929068370/home/

Ditt Hex-ID: 110000139bec152

Vad är din discord tagg? Trapstar#6446

Vem var det som bannade dig? QT

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-10 143249.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För fear Rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inte begått något regelrbrott, Grekern, moezz samt banda hade vårat ärende och dom sa att det inte var något regelbrott ifrån min sida och inga åtgärder ska tas. Jag hade ändå fått en ban av QT som inte ens hade ärendet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eftersom det inte var något fel från min sida och ni staffs kan kolla med dom som tog ärendet att det inte var något fel från min sida, därflr ska jag inte ha någon ban ens. Hade jag begått regelbrottet hade jag förstått bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5 bans som jag har tagit lärdom av, för jag har inte begått något brott efter dom bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra annorlunda i detta i och med att inga åtgärder skulle tas för jag inte bröt mot någon regel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig av mina bans, begår inte regelbrott jag vill att RPen ska vara på topp för det är roligast så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka