Nekad Trappy/Eliaz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliazzz

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191228976/

Ditt Hex-ID: steam:1100001495f0230

Vad är din discord tagg? eliaz.3dsmax, eliaz.lua

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte säker varför jag vart bannad men förmodligen gjorde jag något omoget som inte ska ske på univeÄÄppp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer ihåg att jag satt donations rum och donerade för ped och import bil sedan la jag mig vaknade och var bannad båda ingame och i discorden! Det var en klacksko bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej förmodligen gjorde jag något fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för grov suntförnuft vilket jag tar på mig 120% jag väntade ut min bann och bröstade den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag vetat varför jag vart bannad hadde jag svarat lite mer utvecklat på denna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja vet iaf att jag ska bete mig lite mer moget men som sagt vet jag tyvärr inte exakt varför jag blev bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 110% men vill bara tilläga att jag är bannad från fivem servern & discord

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka