Nekad Trapper05 | Whitelist ansökning (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trapper05

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Trapper05

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198143284404/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Trapper05#6788

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Han är jätte trevligt, gillar att träffa nya personer. Han älskar djur men speciellt hundar, röda pandor och vita rävar. Han älskar att måla, spela och dansa. Han är 23 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt bra på rp. Jag har mycket erfarenhet inom rp. Jag vet hur man rp:ar och vet som är realistiskt och inte realistiskt som man kan göra. Jag känner på mig att jag kommer bidra med bra rp till servern. Jag är väldigt aktiv, t.ex när jag kommer hem från skolan så går jag direkt till datorn och börjar spela FiveM.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den har bra scripter och som jag har sätt så är det ett bra rp community med bra saker som man kan göra. För jag vill också ha en seriös server att spela på.

Hur många timmar har du på FiveM? 381

Hur hittade du Multistaden? Av andra spelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har inte blivit bannad på någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en annan server som heter heartbreak men om ni vill komma dit så får ni skicka dm för jag tänker inte skicka länk om ni inte vill joina.

utveckla Berätta om din karaktär. och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Mhv Samme
Wl-ansvarig
öppen pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka