Accepterad Trap | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trap

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kevin02104304/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ulf

Vad är din discord tagg? Slice#2774

Vem var det som bannade dig? Omegerlul

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hetsar på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror för att jag hoppade in i förarsättet i en mekonom bil och bad honom att fixa min bil eftersom han körde in i min bil och sedan säger att han inte såg den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde i min bil och sedan kommer en mekaniker som kör in i min bil så att min bil ryker och går sönder. Jag ber han snällt att laga bilen men han vägrar fixa bilen och hoppar in i sin bil och därefter hoppar jag in i hans bil och sedan blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban eftersom, man bannar inte någon för en sådan anledning, alltså om du ändå är mekaniker och kör in i min bil så att den går sönder får du faktiskt laga bilen och inte bara köra ifrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag borde göra annorlunda var att inte hoppa in hans bil och istället ringa polisen vilket jag gjorde fast dom kom inte och hade annat för sig. Min vän stod framför bilen med och han hållde på köra på han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte hoppa in i en mekanom bil och inte säga till han att han ska laga bilen fast de ändå var hans fel och gjorde så att min bil börja ryka.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka