Användarnamn: tranberg
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dyxos/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: tranberg
Vad är din discord tagg? tranberg#6666
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är ej bannad ingame utan bara dc (så d står ej vrf men jag vet vrf) Det va för att jag skulle skicka en dc länk t en polare som heter jv men råkade skicka t nån på servern
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? reklam
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hoppa in i support o förklara
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. shit d va typ ett halv år sen så har ju utvecklats inom rp och blivit mer mogen d är väl d
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte vara klantig
Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer ej skicka dc invites
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dyxos/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: tranberg
Vad är din discord tagg? tranberg#6666
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är ej bannad ingame utan bara dc (så d står ej vrf men jag vet vrf) Det va för att jag skulle skicka en dc länk t en polare som heter jv men råkade skicka t nån på servern
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? reklam
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hoppa in i support o förklara
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. shit d va typ ett halv år sen så har ju utvecklats inom rp och blivit mer mogen d är väl d
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte vara klantig
Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer ej skicka dc invites
Har du läst våra regler? Ja