Nekad trako | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trako

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? edde

Vad är ditt discord namn? trako

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali svensson och är 18 år gammal född 2005 och med en Norsk bakgrund. Alis föräldrar lämnade han som liten typ 5åring och han har bott hos sin morbror sen dess.Och på grund av de sakerna som har hänt så har ali valt att gå en riktigt dålig väg och gått mot den kriminella vägen på de sett . och gjort mycket dåliga och skumma saker med sin vän abdi rodsin. Han har vart med på mkt rån och skottlosningar och haft mycket tid på sjukhuset och hos polisen. Han själv är väldigt intresserad av fordon som t.ex motorcyklar och bmws.
Han gillar att ha på sig nike skor adidas tröja och öven en hatt och en mask på de så brukar de räcka nog för han
och även ett åar jeans
MIn karatär beskrivs mest som en ung man med inte så mkt känslor efter de som hönt han och är väldigt stor med sina muskler
Och han är väldigt energi full av sej
Han gör all sin makt för att ingen ska röra han och sina polare och han visar mkt vem som bestämmer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra socialRP som är jätterolig och även en utvecklad LagningsRP genom /me då jag tidigare rpat och är erfaren och gillar den utdragna rpn mer än de som tar en sekund.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kan spela rollen mer seriöst. Jag älskar att köra på den här servern. Det skulle vara trevligt att bli medlem så att jag kan tävla med mina vänner på en bra rp-server. Jag har spelat på många amerikanska servrar och det ser inte ut som den här. Jag följer alltid reglerna så gott jag kan. Jag hade ett medlemskap tidigare och det gjorde rpn mycket roligare och detta medlemskap gör att du kan utveckla din rp mer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Random Deathmatch VDM nästan samma sak som rdm bara att du använder dig av ett fordon. FEARRP att du inte är rädd eller bryr dig inte om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rpat som vanlig medlem krim o polis innan så kan det mesta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad, svara på frågan vad det innebär att spela för motpartens vinst. Nu har du svarat på något annat på den frågan. Du får ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka