Nekad Trader | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trader

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Freemilkwomen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? TruderPeepo#1532

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Hugo Eriksson han föddes i örebro hans föräldrar dog i ett knark krig när han blev 16 började han jobba på postnord sen så har han aldigt vilja han en mc så han började spara och försökte bara leva sitt liv. Han är aggressiv ibland han tycker om mc och gamla bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är väldigt roligt att snacka med folk rp'a sälja bilar, nu när några polare är medlem så vill man också bli det men det är en väldigt nice server att spela på, en anlending varför man vill bli medlem på unive är ju då för att alla kan rp'a bra det är ingen som metagamer, och är i ooc hela tiden och det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja ingen fail rp'ar som jag vet alla är nice att rp'a med och det är en väldigt bra svesnk rp server, jag har ingen anningen varför jag inte visste att rp servern fanns, men det är bara väldigt rolig att köra på det är ju därför.

Hur hittade du Unive? Ja såg några polare som hadde roligt på servern dom sa att den var bra och så, och ja den är väldigt nice att köra på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är inte rikigt bestämt än. Jag har några idear som att gå in i ett mc gäng va kriminel sälja bilar vapen, men det kommer som det kommer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna rp mera, spela servern mera, ha roligt försöka få medlem, bli rik. och bara ha roligt med rp skulle kunna hjälpa att repotera personer som gör fel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej faktistk inte för när man körde servern för första gången och nu så är den väldigt rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka