Nekad Trader | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trader

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Freemilkwomen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? TruderPeepo#1532

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Eriksson och han är född 1999, 22 år. Han älskar bilar och motorcyklar men framförallt Harley Davidson eftersom att hans morfar var väldigt inne i sådana och gamla veteran bilar. Han har alltså ett stort intresse för bilar och motorcyklar samt hans vänner har även samma intressen. Varför detta blev hans intresse är för att Hugo var med sin morfar och meckade väldigt mycket

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är väldigt aktiv och det är en väldigt rolig svensk server att rp'a på och jag kan bidra med ett bra rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av unive är att rp'a med folk och det är en väldigt bra svensk rp server. Det är bara väldigt roligt att köra på unive det är ju därför.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att mina polare spelade på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte rikitigt ett mål än men det kommer som det kommer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att en dag gå med i en mc klubb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka