Accepterad Trabzon | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trabzon

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hakan Centurk

Vad är ditt discord namn? Trabzon#5455

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaäkter heter Hakan Centurk och har haft det bra i sin uppväxt men även dåliga saker har skett. Exempelvis har han tappat sin Pappa i en strid vilket gör en sorg i Hakans hjärta men han försöker undvika att tänka på honom eftersom som att varje gång han tänker på honom så börjar han gråta. Hakan Centurks mål i livet är att bli advokat eller polis eftersom att han största mål i livet är att få bort kriminella från Staden. Därmed varför han vill bli advokat är för att han gillar rättvisa därmed tänker han att ingen ska dömas för något de inte har gjort. Han är en väldigt petig och generös person allmänt samt trevlig person och gillar att kommunicera med nytt folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga senarion samt höga rp senarios då det är det jag gillar, samt kommiucea med så många som jag kan för att kunna bidra med den sociala rpen också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man ska låta den andra parten ha en chans i scenariot och inte bara att du spelar för att ska vinna! Vi har ett exmpel, Du är i en polis jakt men polisen pittar dit så du åter in på en liten väg bredvid och råkar krocka lite så ska man för att spela för mot partens vinst kanske inte åka därifrån för att man själv ska vinna istället ska man välja att stanna och bli gripen osv !

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka