Nekad Trabzon | Medlem ansökning [Dizzler]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trabzon

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? umit0161

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaätker heter Olof och är 34 år gammal. Han har gått ut polishögskolan och vill bli polis. Han har under sin barndom alltid vilja bli polis (den bästa polisen) Hans föräldrar jobbade som polis men gick skilda håller pågrund av olof. Mamman vilde att Olof skulle bli doktor och pappan ville att han ska bli polis därför gick de skilda håller. Men idag bor Olof med sin pappa och trivs bra. han har dålig kontakt med sin mamma pågrund av sin pappa. Eftersom att pappan har smutskastat mamman och gett henne ett dålig rykte men detta vet inte olof om han tror på allt vad pappan säger. Men en dag när mamman och pappan argumenterade hörde han sanningen om varför de skilde sig och då tog olof sitt första steg ut ur huset och bestämde sig för att bli polis och göra sitt bästa för hans egna framgång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp först och främst då jag har rpat på tusentals andra servervrar dessutom har jag närmare 3000 timmar på fivem vilket också är till min fördel. Men annars har jag också rpat som polis tidiigare vilket kommer göra mitt yrke lättare ifall jag får det. jag kommer även bidra med fullt seriöst rp jag själv är intresserad av att rpa seriöst då jag letade efter en seriös server där jag kan rpa seriös många andra server är för lalliga jag tror jag har hittat den rätta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara exempelvis att att man agerar på ett sätt som gynnar den andra partens intressen eller resulutat istället för ens egna. Detta kan bero på flera faktorer ett av de kan vara att man vill bygga upp ett förtronde, förbättra en relatrion eller öka chanserna för en gemensam framgång med personen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått era regler faktiskt. Ni gillar inget tjat, Ni är ute efter seriösa spelare och att ni gillar folk som har bra erfarenheter. Men ifall vi ska ta upp några av dom faktiska reglerna kan vi exempelvis ta upp 1. Man ska vara diskret som kriminell denna regel tycker jag faktisk är bra och kommer utveckla serverns rp enormt. 2. Man ska visa respekt mot andra medlemmar denna regel gillar jag även detta intyger att folk ska vara respekterande på servern vilket jag gillar. 3. Smutskasting denna regel gillade jag även också för att det är viktigt att förstå att det är något fel med att göra det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på tusentals andra serverar vilket har gett mig en mer förståelse av rpen och utvecklat min rp. Jag sträver även efter en hög rp server som möjligt vilket får mig tycka att denna server passar in.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka