Accepterad Tr1ckY | Whitelist ansökning (Deeney)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tr1ckY

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/WAMAKASHETA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza

Vad är ditt discord namn? Tr1ckY

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tr1cky F sicky och är en kille som bor i Stockholm , Rinkeby. Han fyller 22 år den 2a september och har en irakisk bakgrund. Tr1cky föddes i Kurdistan i staden Erbil där bodde han tills han blev 9 år gammal. Tr1ckY gillar att spendera sin tid på att fixa sig på morgonen då han alltid vill se bra ut framför andra. Han har mörk hår som är lite halv krulligt, mörk bruna ögon, och en ganska så biffig kropp då han älskar att gymma.
Han gymmar på sin fritid och gillar att vara med sin familj och folk som är i hans stil. Hans moder kallad Frida arbetar icke då hon är sjukskriven o hans pappa Hussein arbetar inom yrket som Mekaniker. Tr1ckY är uppvuxen på ett bra sätt med disciplin och bra vänner omkring sig som inte gör dumheter. Han gillar att vara social och prata med människor och skaffa nya vänner. Han är ganska pratsam i sig men ändå ganska blyg och gillar att umgås med nya människor som han vill lära känna.

Han tillhör religion islam men är inte så pass religiös, han har positiva egenskaper så som att vara varm, ambitiös, allvarlig när det väl gäller, omtänksam, kreativ till en viss nivå, tålmodig. Tr1ckY har vissa negativa sidor med sig som han försöker att förbättra, t.ex att han kan vara lite olydlig och kan bli o sams med personer som han inte kommer bra överens med och inte tänker som honom. Min karaktär har bra kunskaper inom yrket som mekaniker och gillar att pilla med bilar och lära sig nya saker, han har gått i extra skola och har tidigare haft privat lektioner med lärare hemma hos sig. Tr1ckY är nöjd med sig själv allmänt och ska fortsätta bli bättre med sig själv och få bättre självförtroende.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på att RPA, och jag kommer bidra med bra RP utvecklade och roliga scenarion. Jag vet hur man RPar inom så som bilmekaniker för det är ett av mina största intressen och kan även jobba inom andra jobb och jag kommer också hantera folk som inte följer reglerna och jag har mycket erfarenheter inom fivem. Jag är så seriös man kan bli när det gäller fivem RP för jag spelar för och ha kul o gör det med kärlek och respekt. jag hatar folk som trollar, och vill gärna testa nya saker och även dela med mig av mina erfarenheter av olika yrken och saker till andra runtom mig. Jag gillar att hjälpa andra och spela en så bra roleplay som möjligt. Jag tar RP seriöst och sköter det rätt bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är bra på att RPA, och jag kommer bidra med bra RP utvecklade och roliga scenarion. Jag vet hur man RPar inom så som bilmekaniker för det är ett av mina största intressen och kan även jobba inom andra jobb och jag kommer också hantera folk som inte följer reglerna och jag har mycket erfarenheter inom fivem. Jag är så seriös man kan bli när det gäller fivem RP för jag spelar för och ha kul o gör det med kärlek och respekt. jag hatar folk som trollar, och vill gärna testa nya saker och även dela med mig av mina erfarenheter av olika yrken och saker till andra runtom mig. Jag gillar att hjälpa andra och spela en så bra roleplay som möjligt.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner har spelat här sen innan och rekommenderade det till mig för dom vet att jag gillar seriös roleplay och detta var en bra och seriös roleplay server att va på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att bidra med seriös och rolig RP och bidra med roliga och seriösa scenarion. Mitt mål är att sakta bygga upp min karriär inom bil branschen från att vara bilmekaniker till chef till att äga eget ställe och kunna anställa folk hos mig och hjälpa arbetslösa. Vill även testa andra jobb i framtiden så som ambulans förare och polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, lämnat dom andra servrarna bakom mig då denna är mer seriös vilket jag gillar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka