Accepterad Tr1ckY | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tr1ckY

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza

Ange ditt födelsedatum 2 September 1999

Vad heter du på discord? TR1CKY

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar oftast från kl 18.00 till kl 00.

Hur länge har du spelat på Unive? Flera månader har nu 320

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag jobbar på Vianor som delägare och behöver ibland kunna kicka folk eller ge varningar och skriva att dom ska bete sig för så många är otrevliga mot personal och kör fail RP och det är oftast stökigt på Vianor.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Unive är en server som jag verkligen gillar och är inne där varje dag och har det väldigt kul med alla spelare och vänner, och att få chansen att bli servervakt är en stor grej för mig. Jag kommer delta många gånger med om någon gör fel, då kommer jag ta tag i det och ge dom det straffet som behövs. Det är jättemånga som missköter sig speciellt på Vianor oftast och dom behöver väckas och bli tillsagda.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill att alla håller bra rp nivå på servern och jag skulle bidra med att försöka mitt absolut bästa att hålla servern borta från personer som inte ska ha en plats på Unive, Unive är inte en lall server, och folk måste börja förstå det och inte bara komma in och lalla runt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att det e för många som lallar och kör fail rp vilket jag hatar jag vill kunna vägleda dom och lära dom göra rätt. Jag kommer tänka efter varje grej jag gör och se till att allt på servern går bra till med bra roleplay.

Varför vill du bli servervakt? Jag har sett nu dom senaste veckorna att folk missköter sig väldigt mycket och speciellt på vianor då jag är delägare och många gånger behöver vi ringa polis och securitas vilket inte hjälpt tills en servervakt kickat personerna och gett varning. Jag behöver bli det för att kunna säga till och även kicka om det behövs och se till att alla sköter sig. jag vill kunna bli det för att även ta bort bilar som folk lämnar utanför vianor..

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte varit servervakt förut eller liknande men vill prova det då jag känner att det behövs.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag självklart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit bannad 2 gånger men en av dom var fel ban och ena var rdm men det har aldrig hänt igen och kommer inte hända.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej unive är den enda servern jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka