Användarnamn: Tröden^
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7899456
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Björk
Vad är ditt discord namn? Tröden#4005
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 1993
Berätta om din karaktär. Han heter Frank Wagner och har jobbat som gruvarbetare sen han gick ut skolan. Nu vill han utbilda sig till Sjukvårdare och kunna hjälpa andra människor som han alltid har velat..
Gillar att festa och snygga bilar.. Känslomäsigt stabil.. Ingen flickvän utan hänger mest med polare.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är kul med rp.. Har spelat ganska mycket förut men när servern togs bort har jag tittat efter andra serverar och hittat denna istället.. Jag vill jobba inom blåljuspersonal.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att detta är den bästa servern på five m.
Hur många timmar har du på FiveM? 1000
Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på svenska servrar.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7899456
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Björk
Vad är ditt discord namn? Tröden#4005
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 1993
Berätta om din karaktär. Han heter Frank Wagner och har jobbat som gruvarbetare sen han gick ut skolan. Nu vill han utbilda sig till Sjukvårdare och kunna hjälpa andra människor som han alltid har velat..
Gillar att festa och snygga bilar.. Känslomäsigt stabil.. Ingen flickvän utan hänger mest med polare.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är kul med rp.. Har spelat ganska mycket förut men när servern togs bort har jag tittat efter andra serverar och hittat denna istället.. Jag vill jobba inom blåljuspersonal.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att detta är den bästa servern på five m.
Hur många timmar har du på FiveM? 1000
Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på svenska servrar.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej