Nekad Tröcca dero | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tröcca dero

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198363371324/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Elvis

Vad är din discord tagg? #Pärklet3310

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag började skuta på dem av ingen anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var 2st som följde efter oss till ett garage. Vi gick mot dem och dem backade. Vi gick och tog ut en bil. Dem riktade en pistol mot oss när vi åkte iväg, jag började skjuta skott mot dem ut ur bilen(som var fel gjort av mig, tydligen). Det skulle kunna hända IRL, men inte enligt dem som bannade oss. Dem var säkert lite sur för vi lyckades döda dem tillslut och ta deras saker. Så dem banna oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både två, för att enligt dem riktade dem inte pistol mot oss, men det finns tydligen inget bevis på att om dem gjorde det eller ej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM, jag körde ut ur en parkering då kom en person från ingenstans(han var inte där innan). Och jag RPade inte då, Det var i början av mitt RPande, då tog jag inte RP seriöst, men nu gör jag det. Jag vet att jag alltid ska RPa, det är ju därför jag spelar RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klippa det och visa att dem riktade pistol mot oss, men jag trodde det var en självklarhet. Och inte kört i bil och skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta utifrån ett rörande fordon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka