Accepterad Trästubben | Medlem ansökning [Rufsing]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trästubben

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198882914066/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Trästubben#9999

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Gustavsson han är född 1992-01-08. Han har en familj som har i sig hans pappa då Patrik och hans mamma Karin. Emil hade en okej bra uppväxt i en stad så kallad Eksjö. Han har inga syskon så han har haft en rätt jobbigt uppväxt men han har haft bra med vänner. Hans föräldrar är friska och mår bra. Han bor inte hemma hos sina föräldrar längre han flyttade ifrån där när han var 19 år gammal och flyttade till staden unive. Han mål med livet är att få ett bra jobb som passar honom och ett bra jobb för honom skulle vara att jobba i sjukvården eller så vill han jobba som mekaniker därför att han är rätt kunnig inom jobben och tycker det är en bra arbetsplats. Han är inte så rolig av sig men han är väldigt glad nästan hela tiden även vad som händer. Han tycker om att åka motorcykel mest sportmotorcyklar. På hans fritid brukar han åka motorcykel och delta i fester och andra roliga engagemang.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med en bättre rp nivå på servern. Jag vill också kunna göra så att folk får ha ett roligt rp scenario. Jag är vet alla regler och kommer följa de bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att folk har kul och att det är bra rp på servern och att den också har många roliga jobb och bra scripts.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom många streamers och fick tips från kompisar om att servern är bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom mitt rollspel är att få ett bra jobb som jag trivs på och har bra arbets kamrater. Det är också att alla ska ha kul när jag rpar med de.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bidra med bra rp och roliga scenarion. Det är också att träffa nya vänner inne på servern som är villiga att rpa med mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är väldigt lite aktiv på en annan server men spelar mest på unive för jag tycker om rpt på den. Men om jag blir wl på servern lär jag bara spela på unive.

Tillbaka