Nekad Trädet | Whitelist ansökning [BEN10] [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trädet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198167523292/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? trädknullaren#8360

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Karlsson och är född i Stockholm han bodde med sin mamma och sin hund och var en. en vanlig grabb som strävar efter att bli en framgångsrik man det passa honom bra eftersom han gillade att se upp att göra en bergsbestigning och alltid kolla fram och se det positiva i livet. Några år senare så pluggade han i en handelslinje och la ner en massa tid i att prata med folk och förstå dom speciellt på hans praktiker han hade. Nu är han 25 år och har sett möjligheterna i en känd stad som heter Multistaden han hade sin kompis Loah Salam som bodde där och han ville då järna flytta ditt. så han tog beslutet att ta sig ditt och börja sin karriär med sin kompis Loah. han har ju lite sidointressen som fordon speciellt bilar eventuellt transport. Han hoppas att göra ett bra utryck i sin karriär på Multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad?
För att jag kan Hjälpa andra nya som kommer in på Multistaden och skapa en del roliga scenarion där jag får andra att eventuellt skratta vilket förhoppningsvis gör deras dag bättre det jag menar är att jag vill framföra positivitet och visa att jag verkligen har roligt här. Specifikt hjälpa folk när jag jobbar så ska jag visa vad bra service är.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
För detta är den största i Sverige just nu och att det är så mycket folk som kör på servern jag har en del kompisarhär och jag vill kunna göra det dom kan

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den när jag tryckte i Sverige alltså servrar i Sverige

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hjälpa folk speciellt framföra och ge folk min tillit. Jag gillar också att prata med folk och förstå dem och ge dem information om det behövs jag vill också visa folk att jag är en positiv grabb och tar grejer seriöst när det kommer till att hålla sig vid reglerna. Jag vill även försöka förbättra min rp nivå och fortsätta träffa nya personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
nej jag har inte hitta någon bra. men sen såg jag denna och ville gärna komma in. Jag gillar att det är en seriös server speciellt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka