Accepterad tozy | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fnatte01

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
62
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? tozy123

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Berg och föddes på sjukhuset i Stockholm. Hans familj bestod av pappa Robert, mamma Camilla och en bror vid namn Erik Berg. Hans uppväxt var väldigt lugn, allt var som vanlig hans familj mådde bra, han vart aldrig mobbad / kränkt och allt var frid och följd på sitt dagis. Men tyvärr tog detta en mycket mörk sväng när han skulle börja 1 på låg stadiet. Emil var väldigt taggad och sov bara 3 timmar den natten, när han klev upp på morgonen så tog han på sig sina kläder, han gick ner och åt frukost och pappa Robert pussade hejdå han på pannan och lycka till på hans första dag i låg stadiet. Han hoppade in i bilen där mamma Camilla satt i förar sättet och Emil satte sig där bak. När de var framme vid förskolan så pussade mamma Camilla han på pannan och sa jag älskar dig samtidigt som hon vinkade hejdå. När de hade tagit av sig sina ytter kläder satte de sig i en ring på golvet och fick presentera sig själv. Allt gick bra tills det var hans tur, Emil var jätteblyg och tog lång tid på sig att svara, men då hände det värsta 2 andra killar började retas med honom och frågade om han var feg? Varför ville han inte prata. Tillslut fick han sådan panik så han sprang ut till toaletten, låste om sig och började gråta. Men inte lång efter kom hans lärare ut och frågade hur han mådde, men hon fick inget svar utan han bara grät och grät tills mamma kom och de åkte hem. Tyvärr blev det inte bättre, de började bara vara taskigare och taskigare och Emil började skippa skol dager allt oftare och oftare. Detta på gick ett riktigt lång tag ända till 6:an. Men allt tog faktiskt ett mycket lyckligare sväng när han började sjuan, inga mobbade honom, han fick mer vänner och började komma till skolan oftare. Åren tickade på tills det kom en dag. En maskerad man hade tagit sig in på hans skola med kniv och hade tänkt att skada många i skolan. Men som tur var polisen där så fort så ingen blev skadad, och då förstod Emil att hans dröm jobb var polis. När han slutade 9:an och de 2 åren på gymnasiet med vård och omsorg programmet var avklarade sökte han in till polis högskolan. Men väldigt snabbt insåg han att det var alldeles för svårt han började få F på sina tester, han var inte motiverad för 5 öre och han var bara ute efter pengar. Så han hoppade av hög skolan och började göra kriminella tjänster åt olagliga värksamheter som mc gäng. Han fick göra lite allt möjligt städa deras klubb hus, transportera vapen och droger samt sälja droger till deras kontakter. Han började känna väldigt mycket pengar kanske lite för mycket pengar och då förstod hans pappa vad som var i kikaren. De slängde ut honom från huset och i den situation sitter han än i dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Hög rp nivå samt väll planerade scenarion som har lån bak tanke. Jag spelar även för motståndarens sida då både sidorna kan njuta / tycka scenariona är rolgit något som jag själv strävar efter. Jag kommer även bidra med roliga scenarion som alla kommer tycka är roliga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario ojch det betyder även att motparterns ska även kunna njuta av scenariot lika mycket som vi gör. Som gör att rp i säg blir mycket roligare!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förståt era regler, Rdm är random deth match och betyder att man dödar någon utan en anledning, Vdm är vehicle deth match och betyder att man använder sitt fordon som ett vapen, suntförnuft innebär att man ska tänka / göra som i värkligheten ( man ska göra realistiska saker, Powergaming när man gör orelistiska saker, PowerGaming2 när man bara spelar för makt och pengar och inte för sjävla rpn, NLR betyder New Life Rule och om man blir knockad / av svimmad för tillfäligt så får man inte komma i håg vad som hände i förgående scenario, OOC när man pratar out off character, Meta när man tar saker OOC och använder IC, Fear RP när man ska värna om sitt liv om någon riktar / håller i något vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet av både Kriminell och Lagglig rp som t.ex Polis, Mekaniker, Bilfirma Chef, Ambulance och sedan har jag även erfarenhet av kriminella organisation osv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka