- Meddelanden
- 146
- Reaction score
- 4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? kriminalvården
Vad heter du IRL? jakob
Vad heter du på discord? jakobs telefon#4612
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? +3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer göra jobbet så verklighets liknande. brorsan jobbar där och han berättar rätt så mycket. Men jag kommer köra utbildningar ett par gånger i veckan alltså teori, kurser osv. Jag kommer också ge folk olika uppgifter som YB, YB över säkerheten, att alla ska äta samtidigt alltså de som sitter inne. Jag kommer utveckla jobbet genom att ha strikt, roliga utbildningar och det ska vara ett roligt jobb. Sen om det är en rättegång kommer en YB vara på plats i salen och några till så kommer det vara en rolig eskort där 2 mc poliser är där framme och en bil där bak. Sen om någon ska tas till fängelset kan vi sköta det istället för polisen. Sen ska det också vara svårt att göra fritagningar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter inom yrket men som sagt brorsan är kriminal vårdare och då kan jag snacka med henne om jag undrar över saker vet hur man tar hand om jobb då jag varit chef på andra jobb förut. jag kommer vara en aktiv chef som spelar varje dag och kommer även vara sträng mot arbetare och dom som sitter inne
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag tider
Måndag 16.00 - 22.00
Tisdag 16.00 - 22.00
Onsdag 16.00 - 22.00
Torsdag 16.00 - 22.00
Fredag 16.00 - 04.00
Lördag 11.00 - 04.00
Söndag 11.00 - 22.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? jakob
Vad heter du på discord? jakobs telefon#4612
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? +3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer göra jobbet så verklighets liknande. brorsan jobbar där och han berättar rätt så mycket. Men jag kommer köra utbildningar ett par gånger i veckan alltså teori, kurser osv. Jag kommer också ge folk olika uppgifter som YB, YB över säkerheten, att alla ska äta samtidigt alltså de som sitter inne. Jag kommer utveckla jobbet genom att ha strikt, roliga utbildningar och det ska vara ett roligt jobb. Sen om det är en rättegång kommer en YB vara på plats i salen och några till så kommer det vara en rolig eskort där 2 mc poliser är där framme och en bil där bak. Sen om någon ska tas till fängelset kan vi sköta det istället för polisen. Sen ska det också vara svårt att göra fritagningar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter inom yrket men som sagt brorsan är kriminal vårdare och då kan jag snacka med henne om jag undrar över saker vet hur man tar hand om jobb då jag varit chef på andra jobb förut. jag kommer vara en aktiv chef som spelar varje dag och kommer även vara sträng mot arbetare och dom som sitter inne
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag tider
Måndag 16.00 - 22.00
Tisdag 16.00 - 22.00
Onsdag 16.00 - 22.00
Torsdag 16.00 - 22.00
Fredag 16.00 - 04.00
Lördag 11.00 - 04.00
Söndag 11.00 - 22.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja