toxxic | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toxxic

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
4
Användarnamn: toxxic

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad heter du på discord? toxxic #1982

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? tisdag 15:30 till 22:30
onsdag 15:30 till 22:20
torsdag 17:00 till 22:00
fredag 13.00 till 01:00 eller 02:00 eller längre
lördag när jag vaknar ksk 12:00 till 02.00

Berätta om dig själv jag heter jakob är 14 år gammal älskar att spela fotboll och innebandy älskar även att rpa på multi. jag är en ganska självsäker kille och lätt lärd och jag gillar inte skolan extremt mycket men de funkar i guess. på fritiden spelar jag mest fotboll men är också med vänner. jag gillar även att cykla och att åka båt o skoter. jag har en fin cross en fiddy som är läker och jag älskar hamburgare och kyckling och kött overall

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle se till att servern blir mera populär genom att fixa problem på servern för som spelare som har 40 timmar säkert på er server så vet jag många anledningar till varför många lämnar, så vill fokusera på mestadels de men såklart ska jag även ta hand om klagomål om annat och dom som allmänt behöver hjälp.

Hur länge har du spelat på Multistaden? sedan 14 maj har jag för mig sedan dess så typ ett halv år i guess.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? som jag sammanfatta där uppe så vill jag förbättra spelarnas arbetsmiljö så ingen mer rdmar vdmar och liknande. vill även hjälpa till att hjälpa andra folk som har problem med spelet för ser att det kan ta väldigt länge att få hjälp och som sagt jag är inne hela natten och dagen ofta.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag vill förbättra spelarnas rp och göra så att dom kan få vilka jobb som helst och dom som är nya kan jag hjälpa till att få den höga rpn som multistaden har extremt fin rp är på multistaden, att låta dom nya komma igång med rpn. jag skulle kunna göra dom högre staffens hobb som att kicka banna osv. eftersom dom har oftas fullt upp vilket jag respekterar till 110%

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit mod och jag var omtyckt tror jag och jag känner att jag är duktig så att ja! och har även rpat mycket så man kan säga att jag har bra erfaranheter

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban [id] [anledning].
/sqlunban [id] det är för att unbanna någon.
/kick [id] det är för att kicka någon.
/dv [radius] är för att ta bort ett fordon.
/setjob [id] [jobbnamnet] [rank] det är för att ge en person ett jobb.
/bring (id) det är för att tpa en person till dig.
/tpm det är om du ska tpa till ett visst ställe.
/goto [id]. det är för att gå till en person
/noclip. Jag tycker detta ska användas bara om du ska speca scenarion eller någon.
/spec id eller steamnamn
/revive för att få nån till liv.
/sqlbanoffline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja, jag lär mig riktigt snabbt för att jag är en lätt lärd grabb och det är väldigt mycket nytta nu så att aa är en lätt lärd grabb.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? spelar i nuläget bara på er server för er server e den jag känner att jag har mest potential till att bli mycket större och just nu har bäst rp enligt min åsikt.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror inte de <3 :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka