Nekad toxxic | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toxxic

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
4
Användarnamn: toxxic

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2006

Vad heter du på discord? Toxxic#1982

Hur länge har du spelat på Multistaden? sedan 14 maj typ.

Hur många timmar har du på Multistaden? 340 timmar

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? jag skulle vilja bli dubbelarbetare för att tillföra en bättre RP till servern

Hur kan man skilja på olika karaktärer? jag har en icke kriminell avatar som heter Kurt Olofsson. han är en snäll och trevlig grabb som tidigare varit polis och även biträdande ambulans-chef sen har jag även en avatar som heter Jeffrey Andersson som är kriminell och han kommer jag rpa kriminell som.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? jag vill förbättra rpn och bidra till en allmänt bättre RP, jag kommer jobba så fort jag får chans som dubbel arbetare efter som jag är Staff så jag kan hjälpa servern och få upp RPn.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? jag vill förbättra RPn och göra så att servern blir mer aktiv och bättre allmänt. vill även få på ett bra rull på servern så att alla jobben går igång så servern blir ås bra som möjligt

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja i början typ rdm och suntförnuft osv

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej!

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? att dubbelarbetaren endast kommer användas av mig när jag får tillstånd av högre Staff att hjälpa servern osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka