Accepterad Toxic04 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toxic04

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198191378423/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Tosic#5047

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Adeland och är född 1996 som har haft en taskig uppväxt med en dysfunktionell familjesituation där hans pappa lämnade familjen tidigt under Eriks uppväxt. Erik´s mamma har med en dålig förskole lön försörjt Eriks familj.

När Erik växte upp i ett utav många miljonprogram märkte han många ekonomiska problem som han och hans vänner var med om. Han som hans vänner var stökiga och skolan var inget för honom. Erik var mycket ute på kvällarna med sina vänner dem spelade mycket fotboll men Erik skadade korsbandet vid 15 års ålder. Han tillsammans med sina vänner började göra bus detta ledde till tyngre grejer. Allt från stölder till narkotikaförsäljning. Erik fortsatte gå i skolan och klarade årskull 9 med hyfsade betyg. Till gymnasiet gick det inte längre bra för Erik och han hoppade av och satsade allt på den kriminella sidan. När Erik var 20 år gammal blev han häktad och dömd till 5 års fängelse där han reflekterade över sitt liv och vad han skulle vilja göra efter sin fängelsetid. Han flyttade till en annan stad och det är just denna staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på unive eftersom jag har en hög rp nivå där jag tycker det är roligt att rollspela jag är online på Unive varje dag och tycker det är riktigt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett skönt och seriöst rollspel, jag följer även reglerna. Jag kommer även vara seriös när det gäller jobb exempelvis Securitas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för ens egen vinning utan att man ska rpa för det som är verklighetstrott och inte att ha i ens baktanke att man ska vinna utan man kan låta andra personer i Unive att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsade av vänner som spelar på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka