Nekad Toxic04 | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toxic04

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Tosic04

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Adeland och är född 1996 som har haft en taskig uppväxt med en dysfunktionell familjesituation där hans pappa lämnade familjen tidigt under Eriks uppväxt. Erik´s mamma har med en dålig förskole lön försörjt Eriks familj.

När Erik växte upp i ett utav många miljonprogram märkte han många ekonomiska problem som han och hans vänner var med om. Han som hans vänner var stökiga och skolan var inget för honom. Erik var mycket ute på kvällarna med sina vänner dem spelade mycket fotboll men Erik skadade korsbandet vid 15 års ålder. Han tillsammans med sina vänner började göra bus detta ledde till tyngre grejer. Allt från stölder till narkotikaförsäljning. Erik fortsatte gå i skolan och klarade årskull 9 med hyfsade betyg. Till gymnasiet gick det inte längre bra för Erik och han hoppade av och satsade allt på den kriminella sidan. När Erik var 20 år gammal blev han häktad och dömd till 5 års fängelse där han reflekterade över sitt liv och vad han skulle vilja göra efter sin fängelsetid. Ifall han skulle tillbaka till sina gamla vänner och göra brott eller om han skulle satsa inom skolan och plugga upp sina betyg och skaffa ett riktigt jobb?.

Erik fick tips av en nära bekant om att flytta till en annan stad och rekommenderade just denna stad vilket Erik satt och grubblade över men tillslut valde att ta chansen. Erik har varit tidigare i denna stad och har några bekanta både på den lagliga sidan men samt den kriminella sidan. Erik har nu två vägval. Antigen bli laglig eller kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik och social rp. Jag är en person som följer reglerna och därför inte kommer bryta något

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för sin egna vinning så att man alltid vinner alla scenarion, till exempel i ett kriminellt och polis scenario så om polisen kommer så skulle du kunna stanna kvar och låta polisen ta dig istället för att åka iväg i en jättesnabb import och inte göra något scenario utav det alls

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. exempelvis RDM som innebär att man dödar någon utan anledning. VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. Copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem på Unive tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka