Nekad Toxic Duck | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198445887842/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Piekkari

Vad är ditt discord namn? MR. Duck#0470

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Vlad Nilsson, är 21 ung och har en passion för bilar och datorer. När han inte jobbar på postnord AB så gillar han att pilla med bilar och datorer, ta en cigg och dricka en nocco. Vlad tog studented och har ett bra betyg och har inga problem med svenska engelska mate, han kan prata svenska flytande. Vlad är en mycket snäll och vänlig person som väldigt lätt kan få nya vänner och hjälper gärna till i samhället när det behövs.
En helt vanlig dag för Vlad består av en avokado macka och vatten, Efter en hård arbetsdag går han gärna ner till sin favorit pizzeria och köper en läsk och en liten pizza. Efter det brukar han ta en sväng runt i stan för att ta lite frisk luft och hälsa på lite vänner. På helgen brukar han ta en pizza och en öl och bara ta en anmälnt lugnt, hälsa på lite vänner och åka en eller två rundor med bilen.
En av Vlads drömmar är att kunna köpa en Nissan Skyline, komma in på securitas eller polisen med bra kollegor. Att kunna köpa ett stort hus och leva där tills den dag han dör.

Varför ska just du bli whitelistad? Att whitelista mig skulle hjälpa både er och mig för att jag kommer få tillgång till whitelist jobb och på så sätt kommer jag att kunna jobba med mer seriösa jobb och kunna hjälpa samhället på ett helt annat sätt. Jag tycker att ni ska whitelista mig eftersom att jag är en seriös spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att höja min RP kvalite så mycket som det bara går. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag spela 100% mer än vad jag gör nu och inte för att få en massa pengar i staden och bara för att det är roligt. Nummer två, anledningen att bli whitelistad är för att denna server är den bästa enligt mig. Jag tycker att denna server är jätte bra enligt mig och staffsen är jätte bra och är lugna och inte stressar hela tiden. Jag har fått en massa nya vänner ifrån denna server och jag spelar med dem varje dag.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern när jag var inne på FiveM och letade bland rp servrar och tyckte att denna såg bra ut och jag hade rätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna få så bra kunskap som möjligt. Jag tycker om att lära mig hur man ska RP'a på och bästa sätt. Att hamna i situationer där man måste agera på sådant sätt som jag har lärt mig. På så sätt vill jag att mitt rollspel ska bli bra nog att folk som ser mig både ingame kan lita på mig att jag sköter mig alltid.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? SADRP men det är en Engelsk RP server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka