Nekad Toxic Duck | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198445887842/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Piekkari

Vad är ditt discord namn? MR. Duck#0470

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Vlad Nilsson, 21 år ung jobbar på postnord AB, har en passion för bilar och datorer, Vlad Nilsson har ett väldigt bra betyg och plugar till securitas, Vlad Nilsson gillar att omgås med sina vänner och familj. Vlad Nilssons dröm är att bli polis eller securitas, han har haft en bra uppväxt som barn och har många vänner, Vlad Nilsson är en pratglad person som får vänner snabbt och enkelt. Vlad Nilsson drömer om att kunna köpa en Nissan Skyline eftersom det är hans drömbil. Vlad Nilsson brinner för att folk ska må bra och hjälpa till i samhället, han är en människa som man kan lita på och inte vara rädd för att berätta saker för, han är en väldigt öppen person som aldrig skulle skvallra om någon har en hemlighet som är jobbig för dom, han respekterar alla i hans omgivning. Efter en dag på hård dag på jobbet så brukar han gå till korvkoisken och köpa en korv och en monster energy dryck.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer få tillgång till whitelist jobb och kan bidra med en riktigt bra kvalite RP till staden, ni kommer få en till seriös RP person som älskar rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att denna gryma comunity förkännar en till seriös RP spelare. Jag vill bli whitelistad för att jag vil kunna jobba på whitelist jobb.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern när jag var inne på FiveM och letade bland rp servrar och tyckte att denna såg bra ut och jag hade rätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att maxa min RP kunskap och bara ha almänt kul i servern. Jag grindar RP spel för det har hjälpt mig i mitt riktiga liv med skola och allting annat, jag har alltid haft problem med skolan men sedan jag började spela i RP servrar så har allting gått mycket bättre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? SADRP men det är en Engelsk RP server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka