Nekad toxic Duck | Whitelist ansökning [Alny55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198445887842/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Piekkari

Vad är ditt discord namn? MR. Duck#0470

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Jag jag är en glad kille som gillar att snacka med andra och gillar att vara med vänner. Jag har haft en väldigt bra uppväxt och idag är jag () år gammal. Jag gillar att köra bil och åka ut med vänner på picknick med vänner och familj. Nu senaste har livet gått lite snett men jag ska räta upp mig och inte åka in/göra olagliga saker igen jag åkte fast i 120 månader och när jag kom ut så tänkte jag vad f*n har jag gjort så nu är jag en civil människa som lever ett helt normalt liv med nära och kära.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill visa vad jag går för och för att jag kommer bidra med glädje och en massa andra saker som bra rp och bra scener.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill börja jobba med seriösa job och för att jag tycker att denna server är så himla bra så jag tänker att jag ska försöka whitelista mig på servern :)

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern när jag var inne på FiveM och letade bland rp servrar och tyckte att denna såg bra ut och jag hade rätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på det och vissa er vad jag kan och inte kan, jag vill i stort sätt lära mig om rp på denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? SADRP men det är en Engelsk RP server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka