Nekad Toxic Duck | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198445887842/

Ditt Hex-ID: 11000011cf20162

Vad är din discord tagg? MR. Duck#0470

Vem var det som bannade dig? Kazlick

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft, säljer baseboll trä på torget -kazick. återstår 9 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skulle sälja baseboll trä på torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod med en annan kille och först skojade jag med att sälja det men sen blev det lite seriöst och så kom det en kille och sa du får inte sälja det här på torget då sa: jag jo det får jag väll? och så tog det 10 sekunder och så blev jag avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men jag viste inte att man inte fick sälja (baseboll trä) på torget och fick reda på det tio sekunder innan jag blev anstängd

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sälja baseboll träet någon annan stans, men jag viste inte att man inte fick sälja baseboll trä på torget eftersom när en polis sökte igenom mig så sa han att det var lagligt att ha ett baseboll trä och på så sätt trodde jag att man fick sälja det var som helst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska sälja olagliga saker och saker som man kan skada/döda folk med på torget.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka