Toxic Duck | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? MR. Duck#0470

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tisdag 15:00-21:00
Onsdag 16:00-21:00
Torsdag 15:00-21:00
Fredag 14:00-00:00/01:00
Lördag 12:00-01:00
Söndag 12:00-21:00

Berätta om dig själv Jag växte up i en by och har varit mobbad typ hela lågstadiet och mellan stadiet men nu så har jag fått en massa trevliga vänner som bryr sig om mig och jag bryr mig om dom, Jag gillar att hjälpa andra så mycket som det går. Jag har intresse för bilar och datorer. Jag är en väldigt social person nu men förut så vågade jag inte prata med andra för att jag var räd att bli retad för något igen, Jag skulle klassa mig som en lugn och mogen person som gillar att prata och hitta nya vänner. Jag har haft det svårt i skolan men nu så går det mycket bättre när jag byte skola och har fått en massa vännerr :)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra mitt bästa att ta bort folk som inte lyder regler från servern så att alla andra kan ha roligt medans dom spelar på servern. Jag kommer att göra mitt bästa för att få bort alla trollare och folk som bryter mot regler för att det ska bli så roligt som möjligt. Varje dag när jag patrulerar som polis så kommer det alltid någon som kör i 300 på torget eller något liknande.. Jag hade försökt göra så mycket jag kan för att få så bra senarion på servern för jag vet att det är mycket bry om att någon gör fel eller så gör den andra fel osv... jag vill få bort allt trams på servern!

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca ett år nu och ar över 320 timmar nu.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att jag vill kunna hjälpa till mer på servern än vad jag kan just nu, jag vill helst inte banna någon för jag vill prata med personen och ge den en varning först!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer att kolla runt på servern så mycket jag kan för att få bort så mycket personer som bryter mot regler så fler vill spela på servern för det skulle ju vara roligt :) jag kommer att bidra med

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit staff på två andra servrar men har bestämt mig att inte spela mer på dom eftersom att jag vill vara staff här istället!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet lite kommandon: /noclip /goto /spec /bring /tpm /kick /dv /freeze men som sagt jag kommer ju att lära mig fler kommandon eftersom man måste börja någonstans

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, ni kan fråga mig om ni har fler frågor om mig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka