Accepterad towHaak | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

towHaak

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199213673061/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Haak#4202

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Bruno Bärs är min karaktär som har flertal tatueringar över sin kropp. Hans far kommer från Amerika medans Brunos mor är Italiensk. Bruno föddes i Amerika 1994. När årtalen 2000 kom flyttade familjen till Sverige. Brunos farsa Tony har inte haft en sådan lätt väg i livet, han har varit arbetslös de senaste tre månaderna nu och morsan Maria jobbar som städerska. Enkelt sagt en fucked up familj som försöker leva på sina resurser. När 2012 kom vart Bruno 18år, under sin barndom har han haft det jobbigt på grund av sina föräldrars fattigdom inklusive mobbningen som uppstod genom hans klädsel som var större linnen och trasiga jeans. Stilen uppkom genom hans fars gamla amerikanska kläder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag bör ha Medlem på Unive är för att jag kan utvidga mitt rollspelande då man får mer tillgångar via Whitelist. Såsom fler yrken, möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med högsta möjliga kvantitet ifrån mig genom att tillbringa en så stor social rp som möjligt, ett väldigt gott exempel på detta är om en vän till mig vill göra det simpelt och snabbt kan man dra stoppa och göra det möjligt att motparten får en chans i det hela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebörden av det är att utspela scenariot så att både jag och den personen jag rollspelar med känner sig nöjd. Det kan betyda att man ibland förlorar en bit i ett sceanariot och sedan blir det tvärtom. Handlar om att ge och ta för att komma vidare inom rollspelandet.

Hur hittade du Unive? Genom vänskap bland vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka