Nekad Tova.02 | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tova.02

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? Alex_M#2295

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 15 dagar och 24 timar och 50 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C_logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag logga ut från spelat när jag va i ett scenario ja vet att man för inte göra det efter jag har läst era regler kommer inte göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som har hänt att jag och min vän skulle råna en kille så kommer nån med svart bmw kör snabbt för bi mig så tänkte jag sukta en skott så han går man det gjorde inte han han kom ut och skotta på mig så tog jag C_logg och blev indragen alla roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va mitt fel för jag viste inte att det va okej att ta c_logg man efter jag läste alla era regler så klar jag mig bra kommer inte göra om det jag lovar

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls det är mitt första

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle stanna kvar om första scenariot tills jag blir klar med den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa mycket efter jag har läst alla era regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka