Inaktuell Tours.11111 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tours.11111

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad är ditt discord namn? bombodrilo.123

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karatären ska heta barre ström och ska va född 2003

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Barre växte upp i ett tufft område där det inte fanns många möjligheter. Familjen hade det kämpigt ekonomiskt, så han lärde sig tidigt att klara sig själv. Under tonåren drogs han in i småbrott som stölder och langning, men efter att ha hoppat av gymnasiet började han fokusera på att "hustla" på mer kreativa sätt. I dag vill han lämna det kriminella livet bakom sig och skapa något eget – kanske ett företag eller annan laglig inkomstkälla. Han vill bevisa att han kan lyckas på ett bättre sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerat, seriöst och kreativt rollspel. Jag tycker det är viktigt att skapa intressanta scenarion, följa reglerna och ge andra spelare en bra upplevelse. Jag gillar att bygga karaktärer med djup, relationer och trovärdiga historier. Jag är också respektfull mot andra spelare och anpassar mig efter situationer för att RP:t ska bli så levande so

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag bidrar med engagerat, seriöst och kreativt rollspel. Jag tycker det är viktigt att skapa intressanta scenarion, följa reglerna och ge andra spelare en bra upplevelse. Jag gillar att bygga karaktärer med djup, relationer och trovärdiga historier. Jag är också respektfull mot andra spelare och anpassar mig efter situationer för att RP:t ska bli så levande som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång på en annan server ganska tidigt i min RP-resa. Jag råkade använda information min karaktär inte borde ha (metagaming). Jag förstod snabbt att det var fel, bad om ursäkt direkt och pratade med admin. Jag blev avstängd en kort tid men lärde mig mycket – framför allt att alltid tänka efter före, följa reglerna och spela rättvist. Sedan dess har jag blivit noga med hur jag spelar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, jag spelar även på andra svenska RP-servrar. Det har gett mig mycket erfarenhet och bättre förståelse för olika typer av rollspel och situationer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös och engagerad spelare som gillar att skapa bra och trovärdigt RP tillsammans med andra. Jag är kreativ, öppen för feedback och vill ständigt utvecklas. För mig är det viktigaste att alla har kul och att RP:t känns levande och meningsfullt. Jag är också respektfull i både IC och OOC och försöker alltid bidra till en bra stämning på servern.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
har löst nu

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan har rollen genom verifiering.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka