Nekad Tours.1 | Medlem ansökning [ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tours.1

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad är ditt discord namn? tours_78631

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karatären ska heta barre ström och ska va född 2003

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: barre växte upp i ett tufft område där det inte fanns många möjligheter. familjen hade jätte tufft då pappan och mamman skilde sig. barre hamnade i kriminella samhället när han var 13 år gammal och började göra bankrån en dag så blev han tagen av polisen när han skulle sälja knark. han fick åka till ett hvb hem i 6 månader och behövde betala 30k han kom hem efter 3 månader och mamma och farsan blev jätta ledsna avvdet han gjorde. han fick utegångs förbud i runt 3 månader så han fick ej hänga med sina grabbar och göra samma sak. efter hans utegångförbud vill han gärna fortsätta med det han gör nu. allt fixade sig så han fick gå ut nu han är just nju 16 år gammal och hans dröm är att bli boss i ett nätverk och tjäna flera miljoner och bo i ett hus värt flera miljoner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra scenarion och feta kriminella scenmarion t.ex bankrån stormning osv. jag kan bidra med det jag skrevv precis då jag har rpat väldigt mycket med krim rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för motpartens vinst då det ska va roligare för serverns rp och spelarna som man rpar mot och med t.ex om det blir stormning då ska man ej vinna hela tiden man ska kunna förlora också för serverns rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. jag har brytit mot reglerna på andra servrar då jag inte rpade på skador som är då powergaming och jag har lärt mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är då man dödar någon utan anledning. vdm är att man anväder fordon som vapen. powergaming är när man inte rpar på skador. suntförnuft är att man ska låta motståndaren vinna inte bara du själv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en seriös rpare då jag rpar som att det vore irl och jag gillar att göra bra scenarion och feta scenarion

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
löser

Hej!

´klart

Hej!

har utvecklat

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server
vill fortsätta på fina unive

Hej!

kommer absolut inte va aktiv på en annan servver

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
det är så att jag inte kan verifiera då jag verifierade på ett annat konto där jag blev hackad så gjorde beslut övverklagan på detta discord kontot men blev nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka