Nekad toty.__ | Beslut Överklagan [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toty.__

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Ditt discord namn: toty.__

Ditt Hex-ID: steam:110000160aeaf80

Vad för typ av beslut gäller det? Ïndragna roller: krim, medlem, 2024 medlem

Vem/vilka tog beslutet? Hassan071001

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag skriver för att överklaga mitt banbeslut + indragnaroller som jag fick efter att jag använde spawnmenu för att snabbt ta mig till ett annat ställe efter en bilkrock. Jag förstår nu att detta var ett brott mot serverns regler, och jag vill uppriktigt be om ursäkt för mitt agerande. Vid tillfället använde jag spawnmenu för att jag inte orkade springa till typ torget då bilen var vält och sönder, Jag förstår att jag kunde rpat på det och ringt någon som kunde hämta mig eller hjälpa mig. Jag förstod att detta bröt mot reglerna på Unive, men jag insåg inte att det var ett sånt grovt regel brott trodde man fick göra så i typ ett sånt här tillfälle efter som att det är många som gör det. Jag ångrar verkligen att jag tog denna genväg istället för att följa spelets normer och regler. Jag är fullt medveten om att sådant beteende kan påverka rpn för andra, och det var inte min avsikt att störa eller göra rpn mindre rättvist. Jag lovar att i framtiden noggrant följa alla regler och undvika liknande misstag. Jag hoppas på en möjlighet att få spela igen och att ni kan ge mig en andra chans. Jag kommer att vara mer uppmärksam på serverns regler och göra mitt bästa för att bidra till en positiv rp för alla. Tack för er tid och förståelse. Med vänlig hälsning, toty

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle inte påstå att beslutet är felaktigt däremot att indragen medlem och krim var lite överdrivet. Hade lätt kunnat förståt en ban på typ 10 dagar. Men efter som att jag anser att det inte har så mycket alls med krim rollen att göra och att det är väldigt många som gör detta och rpar på att till exempel ta bussen tycker jag inte det borde räknas som ett sånt grovt regelbrott som C-logg. Däremot tycker jag inte att beslutet är helt felaktigt tycker bara jag hade kunna fått ett lite mildare straff. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt regelbrott och vill så gärna få spela på unive roleplay igen då de flesta andra servrar inte är i närheten av lika bra. Kan dock till 100% acceptera en ban:)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1327645901623263326/1328019559424458773/Moments-Desktop-clip-from-Jan-12-2025.mp4?ex=67867f98&is=67852e18&hm=07a42d86b09e40a36949291481cf602bf046cf936d0f7e62862906b093f1484f&

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka