Accepterad toty.__ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toty.__

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199582326656/

Ditt Hex-ID: steam:110000160aeaf80

Vad är din discord tagg? toty.__

Vem var det som bannade dig? shabbe men nån högre får gärna ta den då han inte har velat svarat mig i pm eller något alls.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-18 225539.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pittade en polisbil som jag antar att shabbe satt i eftersom att jag vart bannad från ingenstans och fick inte se något klipp och blev aldrig dragen support heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på vägen i sandy och en polisbil svängde ut framför mig i perfekt timing för att jag skulle bli pittad rakt in i en stolpe. Jag fattar om det inte var med mening men för mig såg det väldigt mycket ut som att det var med mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, inte felaktig då jag pittade en polisbil och det var inte smart gjort av mig. Skulle dock inte säga att det var VDM utan mer att jag pittade. Inte som att jag dödade någon eller nått vilket jag antar att man ser på klippet/beviset om det finns.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev för sunt förnuft när jag åkte typ 500 genom torget. Det var dumt av mig men efter det så har jag tänkt på att inte åka för fort i stan och tänka mer på sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ba låtit det vara och hoppats på att det var ett misstag och fortsätt åkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag de kommer ej ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka