Nekad ! Totty | Chef-jobb ansökan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

! Totty

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Carlos

Vad heter du på discord? ! Totty#6389

Hur gammal är du? jag är född 22 Maj 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här förut men lämnade servern då men nu är jag tillbaka inte så många kommer ihåg mig men vissa gör det samt har jag nytt konto här på forumet jag hade ett konto asd förut när jag körde här då.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utväkla jobbet till en bra plats där folket kan komma till och fixa sina bilar och ha kul och säga till om det är något och utväkla jobbet till en av den bästa jobb platsen som finns att jobba på till exempel bevisa folket hur hårt jag jobbar och bevisar det till punkt och visa runt nya folket liksom.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan allt inom Mekonomen jag vet hur man hanterar menyerna jag kan mina intervjuer utan till och bra frågor till folk för jag som chef kommer att vara strikt samt stämd så att folket fattar att jag tar detta seriöst men jag kan allyt inom detta yrke jag kan ta kritik och jag kan massor av motorer till 100%.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag kommer jag att vara inne på servern.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart 100%.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte aldrig.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst all info innan jag skrev denna ansökan samt alla regler.

Tillbaka