Nekad Tottex | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tottex

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799188583

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Totte#3370

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Krister Karlsson, 25 år. Är en före detta alkoholist med extrema humörs svängningar, Han har förlorat både sin fru och sina barn, nu kommer han till staden för att starta om sitt liv. Skaffa sig en egen inkomst, och leva livet till fullt.

Varför ska just du bli whitelistad? Skulle gärna villja bli whitelistad så jag kan både få ut 100% av rp livet. Och att jag skulle kunna hjälpa till med dom jobben som saknas, tex mer sjukvård etc.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker att detta är den enda bra servern, både med community och staff, samt smooth gameplay. Mycket trevligt folk också!

Hur hittade du Unive? Satt och tittade runt svenska servrar och hittade denna. och älskar redan Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har alltid tyckt att rollspel som DnD och FiveM spel är för att kunna vara något du inte är. att expandera din fantasi!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Spelar bara på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka