Accepterad Tottex | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tottex

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799188583

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Totte#3370

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Krister Karlsson. 25år. Född till en Svensk mamma och Italiensk pappa, uppväxt i Italien där hans pappa var politiker. Under hans barndom har han aldrig riktigt fått vara som dom andra, Alltid varit behandlad bättre än dom andra barnen, aldrig fått ha någon nära sitt hjärta. En dag när han är 18år så ser han den vackraste kvinnan i sitt liv, går månader dom är ihop tillsammans i hemlighet från sin far. En dag så blir han tagen på bar gärning med sin kvinna, Hans pappa förnedrar honom och säger att det är en dålig image för han att han älskar någon som inte är i hans nivå politiskt, helt rasande bestämmer han sig för att ta sin bil han har fixat till och hållt hemligt i flera månader och sticker ifrån Italien med sin fru. och har aldrig tittat bak sen dess. Nu har Krister och hans fru åkt land till land där han har jobbat som bilmekaniker, post, städning. Allt för att kunna leva. Som en normal människa.

Varför ska just du bli whitelistad? Spenderar mina vardagar efter jobbet att spela FiveM och har nu hittad en rätt server för mig,
arbeta som jobb som där det saknas arbetskraft. Allt för att kunna göra denna communityn bättre. ser mig själv också som en väldigt mogen människa, tar som sagt RP ganska viktigt då jag inte är tillåten så mycket fantasi utanför min vardag.
har också ganska mycket erfarenhet av rp, allt ifrån garry's mod rp, till DnD.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Kunna vara en del av eran community, vara här när den växer. Träffa nytt folk,

Hur hittade du Unive? Letade efter svenska FiveM serverar och hittade då eran server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna expandera min fantasi, vara någon jag inte är IRL. och självklart ha roligt och träffa gött folk :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Bara denna

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198814125332/

Vad är ditt namn i verkligheten? oliwer

Vad är ditt discord namn? wazäääää#2511

Vad är ditt födelsedatum? 26 januari 2005

Berätta om din karaktär. momo karlsson. 22år. Född till en Svensk mamma och somalisk pappa, uppväxt i somalia där hans pappa var pirat. Under hans barndom har han aldrig riktigt fått vara som dom andra, Alltid varit behandlad sämre än dom andra barnen. och nu när han flydde till unive så vill han vara en del av samhället och spenmdera resten av livet med att jobba för staten.

Varför ska just du bli whitelistad? Spenderar mina vardagar efter skolan att spela FiveM och har nu hittad en rätt server för mig,
arbeta på stället där det saknas personal så att det funkar. Allt för att kunna göra denna communityn bättre. ser mig själv också som en väldigt mogen människa, tar som sagt RP ganska viktigt då jag inte är tillåten så mycket fantasi utanför min vardag.
är ganska ny med rp men kännd som jag har lärt mig snabbt. men det är inte så svråt om man tänker efter och har sunft förnuft.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så att jag är en del av communityt och kan jobba.

Hur hittade du Unive?
såg att den var svensk och hade många invånare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och vara en annan personlighet och träffa trevliga folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Bara denna

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799188583

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Totte#3370

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Krister Karlsson. 25år. Född till en Svensk mamma och Italiensk pappa, uppväxt i Italien där hans pappa var politiker. Under hans barndom har han aldrig riktigt fått vara som dom andra, Alltid varit behandlad bättre än dom andra barnen, aldrig fått ha någon nära sitt hjärta. En dag när han är 18år så ser han den vackraste kvinnan i sitt liv, går månader dom är ihop tillsammans i hemlighet från sin far. En dag så blir han tagen på bar gärning med sin kvinna, Hans pappa förnedrar honom och säger att det är en dålig image för han att han älskar någon som inte är i hans nivå politiskt, helt rasande bestämmer han sig för att ta sin bil han har fixat till och hållt hemligt i flera månader och sticker ifrån Italien med sin fru. och har aldrig tittat bak sen dess. Nu har Krister och hans fru åkt land till land där han har jobbat som bilmekaniker, post, städning. Allt för att kunna leva. Som en normal människa.

Varför ska just du bli whitelistad? Spenderar mina vardagar efter jobbet att spela FiveM och har nu hittad en rätt server för mig,
arbeta som jobb som där det saknas arbetskraft. Allt för att kunna göra denna communityn bättre. ser mig själv också som en väldigt mogen människa, tar som sagt RP ganska viktigt då jag inte är tillåten så mycket fantasi utanför min vardag.
har också ganska mycket erfarenhet av rp, allt ifrån garry's mod rp, till DnD.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Kunna vara en del av eran community, vara här när den växer. Träffa nytt folk,

Hur hittade du Unive? Letade efter svenska FiveM serverar och hittade då eran server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna expandera min fantasi, vara någon jag inte är IRL. och självklart ha roligt och träffa gött folk :)

Vidare till intervju. Lycka Till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka