Nekad Tottebananen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tottebananen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? 0liver

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mårten Karlsson och är född 2004-06-02. Mårten är en glad och lycklig man och han hänger ofta med sina vänner och har det kul med nya folk. Mårtens pappa var affärs man och Mårten ville också bli som sin pappa när han var liten för hans pappa var ju hans största förebild. Mårten växte upp i en fin familj med jätte mycket pengar och det gjorde så att Mårten fick många vänner. Men Mårten fick nästan inget gjort i skolan. Sen när Mårten om till gymnasiet så fick han inte det han ville för han hade nästan inga betyg så Mårten hoppade av gymnasiet och startade ett bolag. Bolaget gick jätte bra och Mårten tjänade mycket pengar men sen så fick Mårten ett samtal en dag om att hans pappa hade dött av en bil olycka. Jörgen blev krossad och det gjorde så att han inte orkade jobba och då störtade hans bolag tills det gick i konkurs. Sen så började Mårten starta ett nytt bolag men det gick inte lika bra så det la ner. Mårtens mamma dog och han var Arbetslös men hade 2 miljoner på sitt konto och det gjorde så att han köpte massa fina saker till sin fru och hans 2 barn. Mårten köpte saker till dem för 1 miljon och sedan så startade han ett nytt bolag som gick bra. Men sen solde han det och slutade jobba för att han inte orkade mer. Mårten började njuta av livet med sin fru och hans barn. När Mårten var 21 så lämnade hans fru honom. Jörgan började hänga mer och mer med sina vänner medans hans ex skaffade en ny att leva med. Just nu har Mårten nya planer om att börja jobba med kriminella aktiviteter med sin morfar Kurtvard Karlsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern RP därför att jag kan bete mig och är en mogen grabb som gillar att RP'a. När jag se någon göra regelbrott så hoppar jag support med klipp och gör så att RP'n blir bättre på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska köra scenarion för att vinna men att det ska kännas bra åt båda håll.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Powergaming är att man kör för sina fördelar och inte för andras. Metagaming är när man pratar med någon i ett privatsamtal istället för in-game. RDM och VDM är också när man dödar någon utan någon anledning och VDM är när man kör på någon för att döda dem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat i många andra servrar, både svenska och amerikanska RP servrar och har runt 200 timar på FiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att få folk på glatt humor och att få dem tycka det är kul att RP'a och få dem att fortsätta RP'a

Nekad.
Anledning: skriv en kortare karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!*

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka