Accepterad tossebra | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tossebra

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? tornald

Vad är ditt discord namn? Tosse#2463

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är om Mohamed Asyf han är en 29 åting från afghanistan och han flyttade därifrån för att få en bättre framtid hans familj valde sverige, Han flyttade till Sverige,hässleholm och hans föräldrar dog i hans 18 år och han blev snabbt deprimerad och började med kriminella grejer som tex bankrån,personrån allt möjligt han blev tagen av polisen och har suttit sina straff han har hållt sig lowkey tills nu han har bestämt sig för att flytta till en ny stad unive och börja med kriminella grejer med sina vänner och dom planerar att göra ett gäng för att ta upp sig i branchen på unive. hans intressen är vapen fördet mesta dels glocks och hans andra intressen är filmer som tex fast and furious och andra bra amerikanska filmer. Han har också intressen för bilar som används i filmer. Han söker sig till unive för att få nya vänner men också för at skapa minnen. Hans vänner är som familj och om man rör dom kommer han bli arg och då vet man inte vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En härlig rp och bra rp jag gör roliga scenarion för både mig och andra. Jag spelar rp för att skapa minnen för mig och andra och det är just därför jag valt unive. jag kommer alltid hålla mig till att ha respekt och respektera andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tror det är när man spelar ett scenario för att göra så att den andra i ett scenario också har roligt.

Hur hittade du Unive? CosmoBT

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka