Nekad tossebra | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tossebra

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251771515/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cfad07b

Vad är din discord tagg? Tosse#2463

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: bild_2023-05-28_222947697.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det valde att banna mig för att det är vanligt att folk använder sig av bortförklaringar för att få en revive och absolut jag förstår det,´.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev en report om att få en revive för att jag hade blivit rmdad på morgonen vid 10 tiden isch och när jag belv rdmad skrev jag en report om det men fick ingen ress så jag spelade på min andrakaraktär istället. men nu på kvällen ville jag spela på dne karaktäen och då kom jag ihåg att jag va död så jag skickade ivägg en report om att bli ressad sedan efter 2 minuter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fel aktig bann, jag blev rmdad imorse, jag har inget klipp som visar bevisar det men det finns säkert i loggsen och det går säkert att hitta. Jag blev rdmad i morse och bad om en ress men jag fick ingen ress heller så jag valde att respawna också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för lall. det har jag lärt mig at tman inte ska göra för staffsen kommer att ta konsekvenser på dig. JAg har tagit lärdom ifrån den och har inte blvivt bannad sen dess tills nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag kunde joinat support och frågat där ist. Jag flrstör att han som bannade mig måste ha trott att jag för att tex behålla mina grejer. Jag förstör den staffen och han gjorde bara sitt jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer att ta mina andra ärenden i support istället för att skriva en report det va mitt fel och jag skulle inte gjort det från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka