Nekad Tosse | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? The don

Hur lång tid var din ban? 6 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban överklagan 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna eftersom Jag glömde att rpa på skadorna som skedde när jag och en polare krocka med min nya bil som jag precis skaffat. Vilket jag verkligen förstår att han gjorde, jag skulle ha rpat genom /me's samt att kunna prata ig med dem som jag krockade med, detta skulle leda till att båda skulle få en roligare rp samt en socialare kontakt med olika spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o en kompis köpte en bil och åkte runt, sedan råkade vi köra in i nån sen åkte jag iväg och glömde rpa på skadorna som skedde under kraschen. Vi skulle ha rpat med dem vi krockade med genom /me's samt prata ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag glömde rpa på skadorna som jag råkade orsaka med min bil, jag borde rpat på dem med min kompis, Jag fattar absolut att staffen bannade mig och detta kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit för suntförnuft osv men dem har jag verkligen lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stanna och rpa på skadorna som skedde pga kraschen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut att rpa på skadorna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka