Accepterad Tosse | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Bild på banmeddelande: ban 3 dar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej, han trodde väll att vi åkte dit för att skjuta vilket vi inte skulle göra, utan vi tog över stället för att det är vårt gäng som äger det, efter vi tog över tänkte vi stanna där och hålla koll på vilka som säljer men istället så ringde en polare och behövde åka hjälp då skulle vi åka dit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi tog över rockford och skulle vara där och hålla koll då vårt gäng äger det, men då ringer en polare och behöver hjälp, då åkte vi dit istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att de var felaktigt eftersom det är vårt gäng som äger drogområdet så jag tog över för att vi skulle ha kontroll över det, sen fick vi reda på att de var folk som behövde hjälp så då åkte vi dit .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft och pwg halv OOC samt OOC, halv OOC - OOC blev jag bannad för när jag var ny på servern och inte kunde så mycket om rp, men efter tiden jag rpat så har jag verkligen utvecklats samt lärt mig utav dem bannsen. Men de andra bannsen har jag fått lite efter jag rpat, genom att kanske inte orkat rpa på skadorna och man tänker att det kanske inte är en staff just här, men det kvittar, man ska rpa så fort det händer något och det har jag verkligen gjort på siståne. Jag har verkligen lärt mig utav desssa bannsen genom att läsa igenom reglerna samt att när jag blivit bannad så har jag frågat staffsen vad man kan ha gjort annorlunda och fått lite olika exempel som man har tagit del av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt ej eftersom jag anser att vi inte gjorde något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka