Inaktuell Tosse | Ban Överklagan [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? Eddiebo

Bild på banmeddelande: eddiebo ped med vo11cegångstil.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eddiebo bannade mig eftersom jag gjorde fel, jag testade en ped som jag inte ägde, jag använde peden under ett scenario där vi kidnappade en santos grabb och använde då under scenariot denna peden som inte står under mitt namn, detta var fel utav mig och jag borde inte testat den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario där vi kidnappade en grabb som vi har krig emot, och då testade jag peden sen så ville eddiebo att jag skulle ta av peden eftersom jag inte äger den och lyssnar då och tar av den, jag står för det jag gjort och det var absolut fel utav mig. Jag borde inte testat peden utan att jag ägt den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom jag gjorde fel, felet jag gjorde var att använda peden som jag inte äger och förtstår det till 100%. efter handlingar kommer åtgärder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förr för powergaming, suntförnuft osv
Det var ett ganska bra tag seden jag fick dessa bannsen och jag har tagit lärdom utav dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra med ped som jag inte äger då det ger åtgärder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra med ped som jag inte äger, då kommer grova åtgärder att tas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka