Accepterad Tosse | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Bubblegum ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade dåligt på mina skador, jag kunde rpat mycket mer genom att vara svimmad/göra /me på skadorna, detta skulle leda till bättre rp och jag kunde också tilkallat ambulans, som då hade utvecklat detta till ett stort och roligare scenario för alla parter, man hade kunnat göra fler delaktiga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker sedan kommer en grabb och vdmar mig, jag rpar lite på mina skador men rpar inte med /mes, jag skulle rpat mer med /me osv, det skulle leda till bättre rp. Det kunde blivit ett större och roligare scenario för både mig och de andra som kunde vara delaktiga i scenariot, t.ex ambulans polis osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag inte rpade tillräckligt på mina skador. jag kunde rpat mer med /me och /sme svimmat osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit för ooc ingame halv ooc, , detta skedde oftast när jag var ny på servern och jag har lärt mig utav dessa bannsen som hänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa mer, vi hade då kunnat göra ett bredare scenario utav denna händelse som hade blivit roligare för alla parter. Man hade då gjort en roligare upplevelse för både Mekonomen och kanske till och med sjukvårdare. Men framförallt för dem som var inblandade i krocken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har absolut lärt mig något utav denna ban. Att rpa oavsett vad som sker. Det skulle leda till en roligare rp, man hade då kunnat ringa dit mekonomen eller möjligtvis ambulansen, som då hade kunnat gå in för att rpa på ett unikare sätt än vad folk brukar göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Senast ändrad:
Jag förstår mitt fel, kommer inte göra om de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka